Jamie




Jotenkin tulin aamulla hyvälle tuulelle kun huomasin tämän uutisen. Jamie Oliverin perhe on kasvanut (jälleen kerran). Neljäs lapsi oli vihdoinkin poika. Tuntuu varmaan hassulta, kolmen tytön jälkeen. Ja en sano tätä sillä, että kaikilla pitäisi olla tyttöjä ja poikia ja niitä yritetään verenmaku suussa saada alulle (ei ehkä osuva kuvaus). Vaan just niin kuin kirjoitin. Mahtaa olla hassua ja ihanaa.

Niin minusta ainakin tuntui kahdeksan poikavuoden jälkeen pidellä sylissäni vaaleanpunaiseen potkupukuun puettua tyttöä.

Epäuskoiselta. Ei tosin voi määrässä verrata meidän tuotoksia. Mutta laadun perusteella.

Pojan nimi on Buddy. Tytöt on Poppy, Petal ja Daisy.

Photo: SPLASH / AOP (Iltalehti)

8 comments

  1. Mä just luin ton iltalehdestä myös. Noi niiden tyttöjen nimet on aivan ihanat. Tosin tää Buddy-nimi ei mun mielestä ole niin kiva..

    ReplyDelete
  2. Vauvauutiset on aina kivoja. Jamie on kyllä pirteä tapaus.

    Kokkaamista on kiva katsoa, mutta muuten en ole mikään gourmet-kokki itse ;) Pidin viime viikonloppuna kutsut ja leivoin muffinsseja. Kaverit kysyivät, että onko teidän äiti tehnyt nää?... Hei haloo, kyllä minäkin nyt osaan muffinsseja leipoa ;)

    ReplyDelete
  3. nanna :)
    Niin on ! Buddy Holly :D heh. No, ihan jees se nimi on tuohon perheeseen. Kadehdin lapsimäärää,pidän kyllä lapsista, mutta kai se on eri julkkiksilla kun rahaa palkata nannyjä vaikka jokaiselle oma. Mulla ei vaan pää ehkä jaksaisi olla aina rauhallinen ja normaali jos olisi neljä pientä lasta. Saattaisin paeta.

    Heidi
    Niin on ! Olen seurannut Jamien tv-ohjelmia ja pitänyt aina hänen tavastaan hössöttää ruuan kanssa.
    Puhelias -aina hyvä ! Itsekin olen varsinainen sössöttäjä.
    Mun isä aina kysyy, että ootko ihan itse tehnyt tai missä oot ruokaa oppinut tekemään ????! Halojaa.
    :)

    ReplyDelete
  4. Tuli hymy huulille, kun itsekin tuon luin. Uskon, että varsin hassu fiilis on poikavauvasta! Ja ei siinä kyllä mitään väärää ole, että kolmen tytön jälkeen toivoo poikaa. Onhan se kieltämättä rikkaus saada molempia!

    ReplyDelete
  5. Vauvauutiset ovat aina ihania!

    Buddy-nimi sopii ehkä paremmin hauvalle... Tyttöjen nimet ovat kauniit.

    Mulla on kaksi poikaa. Ihana tytön nimi on mietittynä, mutta meiltä jäi se käyttämättä... Toisaalta on tosi hienoa olla kahden pojan äiti. Tunnen siitä melkein ylpeyttä.

    Ystäväperheellä on neljä poikaa ikähaitarilla 1-15 v. Kun nuorin syntyi vuosi sitten, olin ihan varma, että poikahan sieltä tupsahtaa veljessarjan jatkoksi. Joskus ystävän kanssa puhuimme, että olisi ne tyttöjenkin jutut ihania, mutta niitä täytyy toteuttaa sukulaistytöille. Mun kaksi kummilasta ovat molemmat poikia, mutta onneksi lähipiirissä on muutama tyttökin. On ihanaa, kun tulevat meille ja pyytävät värityskirjaa, ja sitten minä kaivan jemmasta Hello Kitty-värityskirjan. Ja heillä ollessani mulla saattaa olla kaksikin kampauksentekijää samaan aikaan. Joskus hiuksissani oli kymmeniä hiusnipsukoita... :)

    Mun äidillä on seitsemän siskoa eikä yhtään veljeä. Eli siinä perheessä ei ole poikia syntynyt, oli kirves sitten sängyn alla tai ei...

    Mukavaa vko.lopun alkua!

    - Kristiina -

    ReplyDelete
  6. No meillähän on Jamien kanssa paljon yhteistä, ensin 3 tyttöä ja sitten poika = ) Meille se jäi tähän, Jamiella ehkä ei... Hauskoja nimiä tosiaan!

    ReplyDelete
  7. Kotivalo
    Yhtenäväisyys on tosiasia kohdallanne ! :D

    ReplyDelete
  8. Yhteneväisyys :D Mikä sanahirviö!

    ReplyDelete